sprotaki.reismee.nl

Huaraz, toen ik nog 26 was...

MERCI beste mensen voor alle lieve wensen!

Vorige week ben ik halsoverkop met de bus naar Huaraz vertrokken. Leslie was nog geen paar uur weg, toen ik twee Deense toffe grieten ontmoette in Lima. Samen zijn we 8 dagen gaan trekken in de Cordillera Negra, rond de bergketen Huayhuash... het was ONVOORSTELBAAR! Ik kan jullie eigenlijk alles wijsmaken want ik heb hier geen foto's van.. camera was nog steeds niet gerecupereerd... Ik moet dus, net als jullie wachten op foto's die ik van Lea en Christa zal krijgen.

Elke dag stijgen en dalen tussen 3600 en 5000 meter (een nieuw persoonlijk hoogterecord voor mij!) Besneeuwde bergen, rotsen, kabbelend water, toffe gids, ezels, ... Z o'n dingen maken mij echt emotioneel...

Alweer moet ik afscheid nemen, Lea en Christa vliegen terug naar Denemarken.

Leve de mercado negro hier, zo heb ik mijn kapotte camera kunnen verkopen en zelf een 'nieuwe' (sorry voor diegene diens camera ooit gepikt is..) kunnen kopen!!

De volgende dagen maak ik daguitstappen met de fransman Yoan. Eerst naar Hatunmachay, een klimparadijs en een heerlijke mirador over de Cordillera Blanca. ‘s Avonds vier ik mijn verjaardag in een supertoffe danskeet met Yoan, Aron, andere Peruanen, mojito's, bier en meer! Zalige avond... ik kan blijkbaar wel niet meer tegen drank

Undecided
Dansen ging nog wel! De volgende dag naar Lago 69. Een meer op 4600 hoogte meter en belachelijk mooie kleur!! Moeilijk zo klimmen met een zwaar hoofd.. ik zal nooit weten wat er in de 'torta de chocolate' zat, die ik van de barman cadeau kreeg...

Ik wilde hier eigenlijk niet weg en nog wat dagen trekken rond de Bergen... maar het is zoooo moeilijk als je moet kiezen tussen goed en beter!! Mijn fiets in Lima heeft me geroepen! Ik zal nog een paar weken kunnen fietsen, en niet alleen, AHOI! Ik bespreek straks met de Australier Brian de verdere plannen!

Ik zit op een trein, van hier naar daar, steeds nieuwe mensen, toffe tijden, natuur die iedereen overdonderd ... Ge ziet, ik doe ECHT mjin best om er nog alles van te maken!!

Tot live of online kan ik al bijna zeggen!

Xxx Lot

Reacties

Reacties

saar

Hey Lot,

Het geluk en genot druipt van uw mailtje af.
Altijd leuk om nieuwe avonturen en verhalen te horen!
Geniet er nog dubbel en dik van!

Tot inderdaad live of online!
dikke kus
Saar

Stéphanie

Hey Lottie! Ook van mij een gelukkige verjaardag gewenst, of laat ons zeggen :veel geluk voor de komende 361 DAGEN! Maak er daar alvast nog het beste van! Maar eerlijk gezegd "wat zal ik blij zijn om je eindelijk terug te zien!"
Dikke Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!