sprotaki.reismee.nl

This is the end, my friend ....

Quito, 7 sept 2010

Nog een dikke paar uur en de vlieger stijgt op, recht naar Belgie...

Ik ben een beetje zenuwachtig, zie er echt naar uit om terug te komen! Hoewel het waarschijnlijk enige aanpassing zal vragen...

De laatste week zijn Brian en ik gebust van Trujillo in Peru, naar Guayaquil ni Ecuador, naar Quito... vele uren!

Quito is de perfecte stad voor mij om deze laatste dagen door te brengen. Nog een bezoek aan vulkaan Cotopaxi... jammer maar het is superbewolkt en krijgen hem maar 2 minuten half te zien! Toch gekampeerd, maar de volgende dag terug gedraaid.

De volgende dagen nog wat uitstapkes naar Otavalo, La mitad del mundo,...

En klaar is kees.... Ik heb een artistiek werk gemaakt van appeldozen en mijn lieve fiets Sylvain ingepakt.

Merci aan iedereen die me het afgelopen jaar heeft gesteund! Op welke manier ook! Het is een emotioneel jaar voor mij geweest, in elke zin van het woord, duizenden UPS en van tijd ook ´nen down´...

Wat een ervaring...

Goe (voor ik hier begin te janken), vanaf morgen ben ik weer in Mortsel! CU

xxx Sprotaki, Lost, Petoet, Lat, Lot ,...

Reacties

Reacties

Lien

Goe thuis FIETSBEEST!!!
Dikke kus en tot snel!!!

Nonkel Pépé Guy

Eindelijk: en nu kan uw moeke stoppen met haar vermageringskuur....(bij de Sjoep heeft uw jaar afwezendheid (op dat gebied toch) niet veel geholpen...)

Hans-Martin

Welcome back, Lot!
thanks for Your blog - although it was quite hard to understand for me. I wish You good landing and acclimatisation in Europe...

Krzysztof (Canyon Colca, July 2010)

Internet and Google are wonderful - I'm happy I could find you blog. Did you return to your much needed work ? Do you plan more long travels and continue your blog ? Warm regards to you and Leslie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!