sprotaki.reismee.nl

Here I go! Me voy! Hoi!

Allerliefste menskens, leden der familie, vrienden en sympathisanten!

Het doet mij goed zoveel moed en tijgerkracht toegewenst te krijgen van jullie! Ik heb er dan ook meer dan zin in! Met de nodige adrenaline, maar toch ook wat onzekerheid gaan Koen en ik het dan toch alleen proberen. Weg met de spanningen!

Maar om menig man niet AL te ongerust te maken, we blijven nooit heel ver uit mekaars buurt en zorgen voor een mooie overgang van duo naar solo fietsen: gisteren samen gefietst, allebei met onze eigen bagage, ik volledig nieuw geëquipeerd, vandaag rijden we apart, maar aangezien er maar ene camping is in de bergen, zullen we elkaar daar vanavond weerzien, morgen zijn we echt zonder elkaar. Maarrr we gaan nog afspreken en rijden in mekaars schaduw.. woooooeeee

Bij deze verexcuseer ik mezelf al dat ik hoogstwaarschijnlijk niet in staat ben om zulke mooie foto's te produceren als in het eerste deel van onze reis. Koen was de man met de Kodak, maar ik ga allesinds mijn best doen!

U kan bij deze al genieten van mijn eerste gedrochten en experimenten met de camera! :)

Vele groeten en tot de volgende! Merci voor alle steun en we zien wel hoe het loopt!

Koes, Lot

(1 voordeel met deze nieuwe site, ik begin weer met 0 platte banden!!)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!