sprotaki.reismee.nl

EXCUUS!

AAAAArggghh, heb met een domme klik op een domme knop jullie eerste reacties gewist!! Tedju!

Hoop jullie snel terug te horen!

Saskia Peene - Sint - Eligius

We volgen je nog steeds op de voet!! Doe dat goed hé meisje! Genieten XXX Wij dromen mee....
Groetjes

Wim Ogiers

Lot
juist terug uit Italië. We hebben je daar wel wat gemist!
Ann en ik waren even verbaast van jullie split, maar we zijn ervan overtuigd dat je met even veel enthousiasme zal verdergaan. We blijven met je meereizen...
grtn
Wim en Ann

Fien

hahaha kieke! ja lap, en wij maar schrijven!:)
Ge doet dat goed Lotje! We denken aan u!
Dikste smekkerd en tot de volgende!

Ikke, allez Els van vroeger van de leefgroep

Lotje,

Doe da goe hé Mie! Ge fietst misschien wel alleen door, maar er zijn hier echt veel mensen die elke dag een stuk met jou meefietsen in gedachte. Gelukkig da'k wa afgevallen ben, want ik heb in gedachten al vaak op uw bagagerek gezeten zenne. Ge zou het anders nogal gevoeld hebben...

Gij zijd echt wel een straffe madam!

Tot de volgende, en geniet nu maar op uw tempo xxx

Carine

Hey mateke,
net terug van de Kronplatz en de nieuwe ski-avonturen. We hebben je sprankelende aanwezigheid wel gemist, hoor, daar! De kinders zaten 's avonds maar plantjes te wezen in de bus. Enige Lot-actie had wel goed geweest ;-) Maar goed, jouw avontuur is nog in volle bloei, da's ook fantastisch natuurlijk! We hebben vaak aan je gedacht en duimen alle toi-toi-tois van de wereld mee dat het je wat bevalt, daar op uwen alene... Zorg voor jezelf, wees voorzichtig, maar vooral: geniet! Dikke kussen van je roommate. xxx

Nonkel Pépé Guy

Lotje, Ik blij dat ik je teruggevonden heb; ik had namelijk op sprotvis/reismee.holland een Lotje gevonden dat aan de andere kant van de wereld zat. Ik weet nu wel dat gij een rappe zijt maar om met de velo van Argentinië naar 'k geloof Bengalië of zoiets te crossen dat zag ik jou nog niet doen.

ps gelieve een plakkerke over uw delete knop te plakken zodat gij onze reacties niet meer per ongeluk kunt deleten (stoem kieke)

Karin (Sint-Eligius)

Hey Lot. Ik volg je ook nog steeds. Doe het daar goed he ! Ik bewonder u alvast voor uw moed om uw tocht alleen verder te zetten CHAPEAU !

Wimpie

Lot, iedereen is vervangbaar, zegt men wel eens?!
Maar toen ik, naar jouw voorbeeld, uit volle borst begon te zingen op de bus, waagde niemand anders zich aan het zingen van maar één noot. (met de uitzondering van wat 40-plussers...)
In plaats van "een bus op z'n kop", stond ik daar mij eigenlijk alleen wat belachelijk te maken.... En in mijn binnenste was ik aan het roepen en smeken:"Lot HELP me, Lot HELP me..." Lot wat hebben we je ambiance gemist op de bus! Ik kon je duidelijk niet vervangen!!!! Voor de ski-editie 2011 reserveer ik alvast voor jou een plaatsje!!!!!
Hopelijk kan je de moed vinden om er nog super van te genieten!! Onze gedachten zijn bij jou!!!!