sprotaki.reismee.nl

Cunco... otra vez!

Ola que tal amigos!!

Heeeeel veel dank voor al jullie reacties!!! Ik had een licht vermoeden dat er enkele ex-collega's van mij onlangs in de bergen zaten!! Ik had een ongelofelijk must-snowboard-now-gevoel!!! Het zal wel goed geweest zijn!

Ik ben nu officieel 3 dagen alleen onderweg. En ik kan niet ontkennen dat het raar aanvoelt. Fietsen op eigen tempo is een zaligheid, overal stoppen waar ik wil, foto's 'moeten' trekken ineens, 's morgens fiets opzadelen en alles inpakken duurt veel langer,....

Enfin, ik ben toch een beetje 'thuisgekomen' nu. De grens overgestoken naar Chili, naar het vulkanengebied, waar we 3 maand geleden nul de botte vulkaan konden zien! Ik zit even in Cunco en het was grappig om alles te herkennen: supermarkt, internetkiosk, ... Maar nu is het heerlijk vulkanenweer!!! Als ik ze nu ook eens deftig op foto kreeg voor jullie... Ben nog steeds aant experimenteren met den appareil zenne!

Goed, waarschijnlijk horen jullie meer van mij vanuit Argentinie weer.

Dikke knuffel! xxxx sprotaki, geen typfout

Reacties

Reacties

Nonkel Pépé Guy

Lotje,

Ik hoop dat gij ver genoeg weg zijt van de aardbeving (epicentrum lag Conception geloof ik); heb jij het gevoeld?

Eefje

Amai Lot, da's niet niks, zo helemaal in je uppie wat rondfietsen aan de andere kant van de wereld. De supermoederkloek in mij schreeuwt het uit: wees toch voorzichtig!!!!, maar ze krijgt concurrentie van de eeuwige student in mij die stiekem meer dan een beetje jaloers is. Het ga je goed, meid! Dikke kus van Jonatan en ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!