sprotaki.reismee.nl

Bibberen en beven!

Helemaal door elkaar geschud, maar helemaal OK!

De avond van de aardbeving zat ik op een camping met een chileense familie naast mij! Een dikke minuut lang als het ni langer was, bewoog alles heftig! Electriciteit en telefoonverbinding werkten niet meer. We hadden er geen idee van wat de impact was... 's Morgens vroeg werkte de radio weer, heel de nacht in angst op zitten wachten... Tot vandaag kwam ik nergens internet of teevee tegen om meer nieuws op te vangen - ik was bezig met de bergen over te steken naar Argenitinie terug - maar de mensen praatten over niks anders. Ik had dus een vernoeden dat het zwaar zou zijn.. een echte ramp! En blijkbaar ook Hawai en China weten ervan? Wat gebeurt er toch in de wereld?? .. En deze keer toch dictbij, en niet vanuit het veilige Belgenlandje....

Merci allemaal wel nog een voor jullie reacties!

Verder.. gisteren had ik met Koen afgesproken, en het was een zeer blij wederzien! Vanmorgen ging hij er weer vandoor, maar we hebben een nieuwe meeting over 2 dagen! Dat doet goed!

Fietsen alleen is tot hiertoe echt een zaligheid :) Het weer is voor dood te vallen, over de 30 graden! Maar er is ons alweer regen beloofd! Hoera :S

Ik ga proberen foto's op de blog te zetten.. maar deze keer is het internet niet zo supersonisch snel... dus ik weet niet of ik het hier lang volhou. Heb nog een gevulde dag: ketting vervangen, alles smeren, stoof uitkuisen... nen hoop mannenjobkes en ja dan mis ik de Koen :)

Goed, dikke kussen en tkan zijn da de fotos pas voor over een paar dagen zijn!

xxx

Reacties

Reacties

Fien

Lotje,

superblij te horen dat alles goed is!

Ellen

Amai, wat een geruststelling dat alles goed met je gaat!! Het zal wel schrikken zijn geweest!
Hou je goed en hopelijk tot snel!
x Ellen

Mama Dorina

Lotje, ik had direct schrik dat jij in moeilijkheden zou zitten! 'k heb er vaak aan gedacht de laatste dagen!
Ik ben enorm opgelucht dat je (en Koen) OK bent!
Oef, sig! Ik ben blij dat ik zo snel iets van je hoor!
Probeer er daar toch van te genieten en ik hoop dat je niet teveel problemen krijgt door de aardbeving!
Dikke kus!
Wim en Dorien

Karin (Sint Eligius)

Amai Lot , wat zijn we opgelucht dat alles oké met je is ! Kijk al uit naar de volgende reeks foto's.

Jefson

Oef... een aardbeving krijgt onzen Tony niet klein !!!

Wim en Ann

Hoi Lot
goed om te horen dat je ok bent!
grtjs

lien

liefste lot,
kspring elke keer een gat in de lucht als ik nog eens iets van jou kan lezen, maar deze keer... Wiehieie!!!
dikke zoen!!!

laure

Oef lotje,

Ge hebt ons doen schrikken, zenne. 'k Ben blij dat alles ok is, want ik moest er ook (zoals zovelen) de hele tijd aan denken.
Allé, nog veel succes met uw mannenjobkes! (Gij liever als ik...hihi)

Maja

wauw,een opluchting om te lezen dat je ok bent!
we wensen je nog een veilige megafantastische reis,en een Xtra beschermengeltje om dat ander engeltje te vergezellen.seg,wak mij nu afvraag,hebt gij nu geen eelt op uw gat van al dat fietsen?
groetjes,Elfi en Maja.

sofie reyns

Een Ellebroecken girl tijdelijk vermist
Heel de Ellebroecken girls clan was toch ongerust.
Maar wij zijn plantrekkers en ik dacht wel dat geen nieuws goed nieuws was. Nog veel plezier en geniet van je verdere reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!