sprotaki.reismee.nl

Vanuit Mendoza

Hier ben ik weer!

Sinds mijn laatste verhaal is er nog heel wat gebeurd! Na de fijne reunie met Koen, was het toch weer moeilijk om alleen te vertrekken. We zouden elkaar over een week en half in Mendoza weerzien. Ik wist dat Koen maar een beetje voorsprong had en deed er alles aan om hem in te halen... niet erg ontspannend eigenlijk... Ongelofelijk en geheel bij toeval kom ik hem na drie dagen toch wel ergens tegen zeker! Overblij was ik! Dan toch maar samen (dank u flexibele man!) naar Mendoza fietsen en vandaar een nieuwe start proberen nemen alleen.

We rijden echt naast de Cordillera, de bergen van de Andes, zo mooi en zo dichtbij, terwijl wij door de vlakke pampa rijden. Het is superwarm en moeten vaak veel water meezeulen. We komen nog Finnen en wat later nen Duits tegen op de fiets, allemaal op een ander tempo maar toch tesamen in Mendoza aangekomen. Een heel levendige stad, veel bomen, veel terraskes, ijsjes, rrrr... maaaaaaar zoals altijd: opletten geblazen in grote steden! Na het verliezen in deze vijf maanden van wat onschuldige dingen zoals reiswekker, kaas, prei, mes, fleece, boekje, handschoen en menig prul, moest het er toch eens van komen...

Net als ik mijn blog wil voorzien van foto's, merk ik dat mijn zak niet meer tussen mijn benen staat...paspoort heb ik gelukkig nog, maar bij deze geen foto's ... als Koen zijn blog update binnekort, kunt ge daar wel wat te zien krijgen!

Koen is alweer op pad, ik vertrek overmorgen, heel rustig aan! Een nieuwe start, solo, zonder afspraken, zonder steeds afscheid te moeten nemen.. want daar ben ik zo slecht in! Momenteel nog een beetje triest... maar dat zal wel rap overgaan! Hoe kan dat anders met het heerlijke weer van hier?

Veel zon toegstuurd!

Knuffel, Lot

Reacties

Reacties

Eefje en Jonatan

ongelofelijk maar toch waar, die zon begint al een heeeeeeel klein beetje tot hier te geraken! Hou je goed, meid, in 'tempo solo', we leven met je mee!

Saskia Peene - Sint-Eligius

Hey Lot,

Hou de moed erin hé meid!! Je doet het geweldig XXX

Veel liefs, we denken aan je

Nonkel Pépé Guy

't komt allemaal wel op zijn pootjes Lotje; als ge de cursussen van uw sponsors hebt gevolgd (spaans voor chilenen en discreet vreemdgaan) zal er hier of daar wel een Argentijn uit den boom vallen die u gezelfschap kan houden.

Fien

Give me an l "L"
Dame me una o "O"
Give me a t "T" !!!!LOT!!!! wiiiiiiiiiiiiiiii :)

Lotje, ge zijt de beste!!! Al 5 maanden op uw vloke, alles gevend (tot af en toe een reiswekkertje en ne prei toe), van boven naar beneden, door koude en sneeuw, logerend bij carabineri ( ?:) ) bij mensen thuis, hostallekes, ...
ben KEI-TROTS en ook wel kei STIKJALOERS op u! :)
Muchisimo animo y un besote enorme!!!
(Y mientras que hay chocolate, no necesitamos a los hombres! jihhaaa !!:)

Eefje

@ Fien: awel, Fien, ik versta geen Spaans, maar dat laatste versta ik wel, en dat klopt helemaal!!!!!!!!!!!!!

vef

hey Lot,
hier een berichtje van een oude rot

sommige zullen denken, die Lot,
da wijf is zot
misschien zijn haar billen al volledig kapot
en pikken ze haar spullen tot op het bot
sebiet krijgt ze ook nog mot
maar ik geloof in de fietsersbeschermende god
en weet: ook al is het super hot
voelde u als een vod
en lijkt alles eigenlijk klot(e)
ge wordt beloond, niet met ne vol gouden pot
maar met een speciaal gevoel dat blijft tot in de eeuwigheid begot!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!