sprotaki.reismee.nl

Estoy floja y me encanta! :)

Hellowa!

Eergisteren vertrokken vanuit Mendoza, met gemengde gevoelens! Leuke, levendige stad, maar met heel wat herinneringen kwijt die op mijn fototoestel stonden!

Maaaar, als ze me konden beloven dat de wegen en de natuur vanaf nu ALTIJD zo zouden zijn, dan zou ik voor altijd op de fiets onderweg zijn (bij wijze van spreken he mams...)!

Ik fietste geen lange dagen, maar zwaar genoeg. Eerst naar Villavicencio, waar ik 's middags een heerlijke maaltijd kreeg, de 1-dag-oude baby guanaco mocht zien, gekleurde vosjes, Andes-hazen en struisvogels.

De volgende dag vroeg vertrokken, de weg naar Uspallata was maar 58 km, maar ging over de 3000 meter, met een onvoorstelbare weg van 365 bochten! Ik wist op voorhand van de locals en andere fiets-voorgangers dat het een ongewoon mooie route zou zijn... en dat was ni gelogen! Verbaasd en erg op't gemakske, met amper verkeer,... heerlijk! Tegen de middag aangekomen, dus nog heel de dag kunnen relaxen en fietsenmaker zoeken want mijn vitessen hadden het begeven.

Vanmorgen geraakte ik er niet uit, dus tegen 10 uur boeltje ingepakt, naar de volgende camping verhuisd 500 m verder en zo goed als in't centrum, met veel meer volk en gezelliger en goedkoper. :) Die andere camping was MEGA-groot en ik zat daar alleen...

Uspallata is zooo mooi gelegen! Vandaag dus een luie dag en genieten van de uitzichten, zoveel gekleurde bergen! Morgen een nieuwe poging naar Puente del Inca en wandelen in Parque Aconcagua.

Ditis vakantie!

Merci voor al de bemoedigende reacties! Christian wil graag weten wat er gezegd worden... hoewel one-night-stand wel duidelijk zal zijn??

Adios! Lotos xxx

Reacties

Reacties

Eefje

oeps! sorry, Lotje! :-)

Saar

Hey Lot,

Het lijkt aan u verhalen te horen dat gij daar toch nog altijd op een goei wei zit.
Geniet er op uw gemakske met volle teugen van en hou ons veelvuldig op de hoogte!!:)

dikke kus
Staart

Fien

one= uno
night= ...

:D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!