sprotaki.reismee.nl

De wereld op de fiets: Columbia, Duitsland, Argentinië

Como anda, qué tal, como le va?

Hier alles muy bien, espectacular, con muchos colores!

Het landschap wordt met den dag knapper! Van intens rood en groen, naar heerlijke bergen vol met cactussen, wat regen en wat zonneschijn. Het deed goed om even een paar dagen geen temperaturen van boven de 45 graden te hebben!

Alleen zijn zit er tegenwoordig niet veel meer in, en ik kan niet zeggen dat ik daar rouwig om ben!!

Een Argentijnse amateur-mountainbike-toeristen-wielerclub volgt een deel van onze weg, maar alleen de mooie stukken :) de 'vervelende'en aburrido stukken doen ze met het buske. Zo komen ze afwisselend Koen en mij tegen. Zorgt voor heel wat ambience op de weg!

Een groepje Columbianen passeren plots in het donker, rustig op zoek naar een kampplek, met heel originele bagage! Alles is recyclage. Al die hight-tec van ons is dus eigenlijk voor niks nodig!

Anna en Peter uit Duitsland kwamen we enkele maanden geleden in het zuiden al eens ergens tegen. Grappig hoe je elkaar zo plots kan kruisen! Het klikt erg goed en we fietsen ondertussen al enkele dagen samen.

Ik denk niet dat ik al ooit zo 'hot for cycling' ben geweest :) Het lukt me goed, heb goei gezelschap momenteel en de weg zou (volgens enkele fietsvoorgangers) alleen maar mooier worden, ook zwaarder maar onwaarschijnlijk knap! Ik zie er zo naar uit!!

Op weg naar Salta nu (zit nu in Belén moest er iemand geïnteresseerd zijn :) ), ik zal Koen nog wel tegenkomen hier en daar, en dan naar.... BUENOS AIRES!!!??? Hopelijk voor echt deze keer :)

Zit ondertussen al aan 9300 km, geen platte banden meer! Jochee jochei!

Tot de volgende en merci voor alle mailtjes en reacties!! Ik zie jullie graag!

Lo(s)t

Reacties

Reacties

Lisette

Ha die Lotsi!
Tof dat je weer gezelschap hebt.
Hier in den Belgique: Paasvakantie wiiiiiie! En tis eindelijk wa mooi weer. Vanavond BBQ bij ons in den hof.

Ikke ofte Els

Hey Lotje,

Ik was even achter met de verhalen, maar nu ben ik terug bijgelezen en gekeken! Gij zijt echt wel een straffe madam hé! Ik vind het echt ongeloofelijk hoe gij dat allemaal doet. En dan telkens de Koen terug tegen komen en weer afscheid nemen, man man man...

Ben je die Chileen nog tegen gekomen? Die mocht er ook wel wezen!
Goh zeg er komt wel een behoorlijke portie vitaminen jouw weg op hé. Ons Leske komt naar jou toe! Ze kan al bijna niet meer wachten.

Ikzelf zit hier thuis in 'blijde verwachting' van Jarno en Bart. Zij gingen een midweekje naar Rome en zouden vrijdag terug komen maar de Eyafjallaj[okull (een vulkaantje uit Ysland) beslistte daar anders over... De aswolk die over Europa drijft maakt dat het luchtruim al van donderdag tot zondag ochtend gesloten is voor elk luchtverkeer. Echt wel grappig, bijna heel het luchtverkeer ligt plat in Europa.
Waren ze maar met de fiets gegaan...

XXX
Els

wimpie, je turncollega

Lot, in Buenos Aires heb ik een adreske. Een broer van een schoonbroer woont daar... mocht het je interesseren dan laat je het maar weten!
Goed te lezen dat je het goed stelt!!!
NB Blijf nog maar een tijdje daar want het luchtruim in Europa werd gesloten omwille van vulkaanstof van een vulkaan in Ijsland....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!