sprotaki.reismee.nl

Side-trip Iguazu en Buenos Aires

Na 10 000 km in de benen (jaja, had ik nog niet vermeld, maar bij deze ben ik toch wel razend fier!), laten we de fiets achter in Salta en nemen de bus naar Iguazu!

Gebroken, ziek en nog veel meer komen we aan na 23 uur!! Aaargh, verschrikkelijk!! Maaaar de watervallen zijn dichbij en ik ben superbenieuwd, want ik HOU van watervallen!

Lap, de volgende dag nog steeds zware maagkrampen, dus ik moet nog een dag wachten... maar dan...!!!

Bij elke stap die we zetten krijgen we meer en meer zicht op een inmense hoeveelheid schoonheid, water en groen!!!! Ik kan alleen maar stil en verwonderd zijn en af en toe mijn ongeloven uitroepen! En foto's nemen.... :) De zware busrit is bij deze helemaal verteerd!! Paradijs voor mij, en veel diertjes!

Dan op voor de volgende rit naar Buenos Aires. Bij deze is het beslist: NOOIT meer op de bus!!!

De wereld is klein, in Iguazu komen we dezelfde Spanjaarden tegen als in Cafayate met het wijnproeven, ook zij gingen naar Buenos Aires en we spreken met hen af voor een laatste avond! Super!

Het is moeilijk om onze draai te vinden in deze overweldigende grote hoofdstad! Ook door de busreizen moeten we wat recuperen. Stillekes aan komen de activiteiten terug op gang, een wandeling, een tangoles met live-show erna, naar La Boca, shoppen, ondertussen al voor de 4de keer van hostel veranderd, en fietskes huren!! Heerlijk om weer te bollen en ook een beter overzicht te krijgen van de stadsgigant!!

Veeeeeel hoogbouw, artistieke wijken, mooie winkeltjes, marktjes, veel volk op straat, lekker eten,....

Tis goe geweest! We vliegen terug, nu in Salta en morgen te fiets op!!! Het kriebelt dat het ni meer schoon is, heb er veel zin in! We gaan ongekende hoogtes bereiken en ben een klein beetje bang...

Koen en ik proberen het samen nog een keer en ook dat maakt me een klein bang... we bedoelen het goed en willen allebei het beste, maar de spanningen van vroeger zijn vaak terug..

Elkaar steunen op grote hoogte,daar moeten we het van hebben! :) Vamos!

Ciao Argentinie! Vanaf morgen op weg naar Chile en dan.. Bolivie! We zien er naar uit!

Lot xxxxxxxx

Reacties

Reacties

dikkidik

Volgens mij emmen jullie geen LAT-relatie, maar een CAT- of een FAT-relatie (Cycling Alone Together of Fietsing Alone Together).... Alhoewel, een FAT-relatie is meer iets voor mammie en ikkidikki.
hug,
Huug
pst. "emmen" = 2de persoon MV van "hebben"
pstt. El gorilla esta debajo del coche.
psttt. Tengo dolor de mi rodilla.

tante Veerle

LAT, CAT of FAT-relatie, met 2 is het toch ook gewoon plezanter hé Lot?
Het ga jullie goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!