sprotaki.reismee.nl

LLLLLima, LLLLeslie, LLLLot!!!

Pfoew, een hectische busreis naar Lima, maar na 6 films en een paar pisstops heb ik de reis doorstaan! Ik was wat freakerig bang voor overvallen, maar ben uiteindelijk MET fiets, MET nieuwe rugzak, MET fietszakken aangekomen in, denk ik, het grootste hostel ter wereld, in Lima! :) Lima, de grijze stad.. vreemd, het is hier aangenaam van temperatuur enzo maar er hangt altijd een grijze (smog?)wolk boven! WIJ WILLEN ZON ZIEN!

Ik zit hier perfect, net een oud museum, heel erg mooi!! En nu.. 2nachtjes aftellen en dan komt mijn friendin! Panfletten en affiches worden gemaakt, opdrachtjes 1ste woordjes Spaans worden in gereedheid gebracht, en na de match Spanje-Holland vertrek ik naar de vlieghaven!!!

Wat een heerlijk weerzien!!!! Zo raar om te geloven, maar we zijn precies ni van mekaar weggeweest!!! Introductie in Lima, China Town, voetbal op mega scherm opt plein, Pisco Sour, Pacific Ocean, lokale koekedoosbuskes, .,... en nu gereed voor der ECHT in te vliegen, vandaag de bus naar Pisco!!! BODEGA'S!!!!

Jullie horen meer van ons!! Merci voor alle leuke kadookes die leslie moest meesleuren!!! Ben heeel blij!! de billentest is al gemaakt, ook de life-changing-quiz, de chocola en koeken zijn bijna open de briefkes een de filmpkes al veel bekeken!! MERCI AAN IEDEREEN!!

ELS en BEN,

R E S P E C T voor jullie afdaling!!!!!! HEERLIJK!!!!

KOEN, de beuk erin, geniet ervan!! Maar ik hoor u sowieso nog! (en Pingu staat er op!!)

En aan iedereen: met dat heerlijk weer, allemaal de fiets op, HUP!!

Dikke kus, Lot!

Reacties

Reacties

dikkidik

Back to the future.
"en na de match Spanje-Holland vertrek ik naar de vlieghaven".
En wie is er gewonnen ? Of wie gaat er winnen ? Dan kan ik mijne pronostiek al invullen.

hugh,

Huug

Evelien

Lot & Leslie of Leslie & Lot!

Wat een contentement waarschijnlijk om elkaar terug te zien. Leuk om te horen dat het percies gisteren leek dat jullie afscheid namen, en dat het terug zo klikt. En dat Leslie min of meer veilig is aangekomen ;) De verhalen zullen we nog te horen krijgen hopelijk. Amuseer jullie samen en soigneert Leslie wat he Lot, we willen ze nog heel terug :) Geniet er beiden van!

Groetjes Evelien

Eefje en Jonatan

Geniet ervan, ladies! En verzorg elkaar goed! leslie, we verwachten straffe verhalen binnen een paar weken! (maar niet té straf)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!